Interwencja kryzysowa w pomocy ofiarom przemocy psychicznej

Miałam dzisiaj spotkanie z koleżankami. Doszło do tego całkiem niespodziewanie, rzec by można, że w pełni spontanicznie.

psychoterapia kraków W założeniu miało to być dla mnie przyjemne, wesołe i odstresowujące spotkanie, w rzeczywistości kolejny raz zdałam sobie sprawę z tego jak niezwykle potrzebna jest mi psychoterapia Kraków. Zamiast bowiem śmiać się oraz żartować, właściwie mimochodem oraz zupełnie nieświadomie zeszłam w rozmowie na tematy problemów, z jakimi borykam się w swoim związku.

Strasznie się boję, że dotrze do mnie to, co w praktyce wiem już od jakiegoś okresu, a mianowicie namacalnie otrzymam dowód na to, że tkwię w toksycznym, obezwładniającym i wyniszczającym mnie związku.

Opowiedziałam trochę na temat problemów w swoim związku i niełatwej relacji z partnerem. Dwie dziewczyny pracują w ośrodku pomocy społecznej (więcej informacji tutaj), szybko zatem podchwyciły temat. Praca z ofiarami przemocy psychicznej i fizycznej jest dla nich chlebem powszednim, szybko postawiły zatem trafną diagnozę dotyczącą mojego stanu i tego, co dzieje się z moją rodziną. Słuchałam uważnie tego, co mówiły, nie mniej jednak cały czas dystansowałam się od tego. Zresztą, to podobno też typowe, że wypieram swój problem.

psychiatra Próbuję go na wszystkie możliwe sposoby zagłuszyć, przekonując siebie, że w praktyce jest to tylko mój wymysł, a nie realny problem, z którym w końcu trzeba się zmierzyć.

Oddałabym naprawdę wszystko za to, byśmy potrafili ze sobą dobrze oraz spokojnie żyć. Paraliżuje mnie myśl, że to, w czym tkwię jest w rzeczywistości iluzją oraz kompletnym złudzeniem.

Leave a comment